Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023

Κεντρικός στόχος είναι η ενεργοποίηση των μαθητών/τριών για συμμετοχή τους σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός του σχολείου, μέσω της ενημέρωσης της μαθητικής κοινότητας για τα ευεργετικά οφέλη της άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, με στόχο την απόκτηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε διάφορες δράσεις με στόχο τον προβληματισμό και την ευαισθητοποίησή για τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας. Ήρθαν το πρωί με τις φόρμες τους και αρκετή διάθεση για αγώνες. Μετά την πρωινή προσευχή, τονίστηκαν από τον Διευθυντή τα μηνύματα που προκύπτουν από μια τέτοια ημέρα.

Οι εκδηλώσεις πλαισιώθηκαν από αθλητικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα γυμναστηρίου και στο προαύλιο του σχολείου μας:

Αγώνες Πετοσφαίρισης

Αγώνες Ποδοσφαίρισης

Αγώνες Πιγκ -Πογκ

Τα παιδιά συμμετείχαν  με ενθουσιασμό, ενώ όσοι παρακολουθούσαν, σχημάτιζαν μια δημιουργική κερκίδα. Διαγωνίστηκαν ομάδες κοριτσιών – αγοριών, μεικτές. Οι αγώνες μάς είχαν συνεπάρει όλους, μικρούς και μεγάλους. Οι μαθήτριες και οι μαθητές απόλαυσαν τη χαρά της άθλησης και διασκέδασαν χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας.

 Ήταν μια εμπειρία πολύ δημιουργική και γόνιμη, καθώς ο κάθε μαθητής και η μαθήτρια διαγωνίστηκε έστω και λίγο, αλλά και παρακολούθησε τους συμμαθητές του. Μια ημέρα που αποχωρήσαμε από το σχολείο κουρασμένοι σωματικά, αλλά  γεμάτοι εσωτερικά.

Η καλλιέργεια αρετών όπως, θέληση, επιμονή, υπομονή, θάρρος, αυτοκυριαρχία, αυτοπεποίθηση, αγωνιστικότητα, τιμιότητα, συνεργασία, αλληλεγγύη, ομαδικό πνεύμα,  αξιοκρατία, δικαιοσύνη, αυτοπειθαρχία  υπευθυνότητα, σεβασμός των αντιπάλων,  μετριοφροσύνη, σωστή αντιμετώπιση της νίκης και της ήττας, είναι από τις αρετές που  μπορούν και πρέπει να καλλιεργούνται.

            Στο σχολικό περιβάλλον οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν την πρόκληση να προάγουν θετικές συμπεριφορές και να μειώσουν πιθανές αρνητικές συμπεριφορές των μαθητών, παρά τις ατομικές διαφορές που παρουσιάζουν.

Καθήκον έχουμε εμείς οι “σημαντικοί άλλοι” (δάσκαλοι, γονείς, προπονητές) που εμπλεκόμαστε στην καθημερινή διαπαιδαγώγηση του νέου να ενθαρρύνουμε εκπαιδευτικές-μαθησιακές διαδικασίες προσανατολισμένες στην προσπάθεια, στη μάθηση, σε σχέσεις συνεργασίας και αμοιβαίου σεβασμού και στην αποφυγή εγωκεντρικών-ανταγωνιστικών προσανατολισμών.

Είδος Δραστηριότητας: 

Σχολικό Έτος: 

Τάξεις: